Καπως ετσι…


Υπαρχει μια ανεπαισθητη διαφορα μεταξυ του…*Κρυβω αληθειες* και του *Λεω μισες αληθειες*.

Κρυβω αληθειες απο ανθρωπους που νοιαζομαι και θεωρω δικους μου για να μην τους στενοχωρησω, να μην τους βαλω στον κοπο να κανουν κατι, η και ακομα γιατι καποιες καταστασεις θελω να τις περασω μονη μου.
Το λεω μισες αληθειες υποδηλωνει και μια ιδιοτελεια, λεω αυτο που με συμφερει, δειχνει καποιο αυτοσκοπο και σκοπιμοτητα.
Και εν πασει περιπτωσει θα ηταν καλυτερα να λεω ευθεως αυτο που με ενοχλει η αυτο που θελω απο σενα.14 - 1

This entry was posted in ABOUT ME. Bookmark the permalink.

3 Responses to Καπως ετσι…

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! πόσο συμφωνώ μαζί σου (πάλι!) 😉
    Θέλω να μου πεις τι πιστεύεις για τα άτομα που δεν λένε τίποτα;
    Προσωπικά νομίζω πως είναι χειρότερα απ΄ τις μισές αλήθειες!
    Μισώ τα ψέματα… θέλω την αλήθεια και εγώ θα κρίνω αν θα με πληγώσει ή όχι η αλήθεια! 😛

    ΑΦιλάκια καρδιάς! (Α=Αληθινά) ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η K. SF λέει:

    Προτιμώ να μην μου λες τιποτα παρα να μου λες ψέμματα…ποσο μαλλον οταν ξερω την αληθεια !
    Αλλα και αυτο ειναι λιγο σαν να με κοροιδευεις, και γω τα μισώ, υπαρχουν ψέμματα κατ’ αναγκην ομως ?
    Αυτο το «δηθεν» για το καλο σου, που λενε καποιοι, μηπως εννοουν για το δικο τους καλο ?
    Πολλα φιλια !!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχω ζήσει για αρκετά χρονάκια… το, «δεν λέω (γενικώς) ή γιατί δεν σε αφορά» και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, είναι σκέτη κοροϊδία…ειδικά όταν ξέρουμε την αλήθεια! 😉
    Χα! και ξέρεις τι έκανα (αφού βασανίστηκα για κάτι μήνες, πώς θα πω, πως ξέρω!) Πήρα μια βαθιά ανάσα και ένα πρωί, πολύ ήρεμα είπα ότι ξέρω την αλήθεια και πάψε δήθεν να με «προστατεύεις» μην πονέσω ή μήπως κατά βάθος φοβάσαι μη σου δώσω τα παπούτσια στο χέρι (μια και τα θέλουμε όλα δικά μας)!!! χαχαχα! 😀
    Και η αντίδραση τραγική γιατί σε κανένα δεν αρέσει να ξεσκεπάζεται, αλλά η ελευθερία που ένοιωσα μετά, απίστευτη!!! 😛
    Πολύ σωστά, οι άνθρωποι λένε ψέματα για το δικό τους καλό!!!
    Μη ξεχνάμε, «όπως έστρωσες, θα κοιμηθείς»… από τότε τέλος τα ψέματα!
    Ναι, και τα ψέματα «κατ’ ανάγκη» μόνο στους ετοιμοθάνατους…. είμαι σ’ αυτό απόλυτη, αν και έχω δηλώσει σε όλη μου την οικογένεια, πως θέλω την αλήθεια και αφήστε με να την διαχειριστώ μόνη… γιατί εμένα και την ζωή μου αφορά! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να έχουμε το Πάσχα, που εμείς επιθυμούμε! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

