Τι και αν χάθηκα…???


Ti και αν χάθηκα ???…
Και όταν χαθώ μετά θα ‘ρθω
Όλα πάντοτε επιστρέφουν, έτσι και εγώ θα γυρίσω…
Μην μου φοβάσαι, μάθε να βρίσκεις το άγγιγμα μου…
Όπου και αν είσαι θα σε βρω, θα με βρεις, θα σε νιώσω, θα με νιώσεις...
Και αν έφυγα για λίγο και η σιωπή μου μας σκότωνε, όλα μια μέρα θα τελειώσουν, θα αλλάξουν, θα δημιουργηθούν…
Δεν σε ξέχασα, απλά, ξεχάστηκα για να απαλύνω την σιωπή, την πληγή…
Και να χάθηκα στο αεράκι του κόσμου θα γυρίσω ξανά….
Ανακάλυψε το Άγγιγμα μου και βρες με……

Μάριος Κάππα

This entry was posted in ABOUT ME. Bookmark the permalink.

One Response to Τι και αν χάθηκα…???

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μόνοι μας και φεύγουμε και μόνοι αποφασίζουμε πότε θα γυρίσουμε… εξάλλου δεν είναι και η πρώτη φορά που μετά τη σιωπή θέλουμε να πούμε: «Εδώ είμαι»… μίλα μου!!!
    Το σημαντικό είναι, να μη μας νοιάξει, αν ο άλλος/η είναι ακόμα εκεί! 😉
    Και σήμερα λυσσομανάει!
    ΑΦιλάκια απ’ «εδώ»!!! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

