Αβυσσος τα συναισθηματα…»φιλη μου»


Τι περίεργα που είναι τα συναισθήματα !!
Άνθρωποι που δεν υπολογίζεις που δεν νιώθεις πολλα γι’ αυτούς να νοιάζονται για σένα, να σε σκεφτονται να θελουν να ειναι μαζι σου και άνθρωποι που νιώθεις δεμένη/ος συναισθηματικά που τους νοιάζεσαι, που εχεις κανει τοσα, εχεις περασει τοσα μαζι και εχεις προσπαθησει να ειστε μαζι, που θέλεις να τους έχεις πάντα δίπλα σου, να μενουν πλεον σε ενα τηλεφωνημα…ετσι για το τυπικο της υποθεσης.
Άβυσσος η ψυχή των ανθρώπων, άβυσσος τα συναισθήματα !!!

This entry was posted in ABOUT ME. Bookmark the permalink.

3 Responses to Αβυσσος τα συναισθηματα…»φιλη μου»

  1. Ο/Η katerinasgift λέει:

    Δυστυχώς…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η K. SF λέει:

    Ναι. ..δυστυχώς !!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μήπως το «θέμα» είναι πάλι σ’ εμάς;
    Γιατί επι-μένουμε;
    Τόσα σήματα λαμβάνουμε, γιατί ανα-μένουμε;
    Τι νόημα έχει η υπο-μονή μας;
    Προσοχή μη γίνει εμμονή!
    Σίγουρα είναι άβυσσος η ψυχή… μας! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και ευχαριστώ για το εορταστικό Like! ❤

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

