Αληθινε φιλε…


Και αν δεν μπορώ να σου πω την αλήθεια προτιμώ να μην σου λέω τίποτα…
Έτσι φροντίζω να μην σε χασω αληθινε μου φίλε. ..

1924657_464530103647913_1017098735_n

This entry was posted in ABOUT ME. Bookmark the permalink.

4 Responses to Αληθινε φιλε…

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! αν ήξερες πόσο έχω υποφέρει απ΄ αυτή τη σιωπή… γεμάτη ενοχές και χειρότερη απ’ το ψέμα… Προτιμώ την αλήθεια και ας πονάει!
    ΑΦιλιά! (Α=Αληθινά)

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η K. SF λέει:

    Kαι ξερεις ποσο θλιβερo ειναι οταν σου λεει ψεμματα ενω ξερεις την αληθεια…???

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και αυτό το έχω ζήσει, πριν κάτι μήνες… και ξέρεις πόσο εξευτελιστικό είναι γι αυτόν που ψεύδεται???
    Ευτυχώς κάποια στιγμή, με τη στάση μου, ο άλλος/η κατάλαβε τη τεράστια ανοησία και μου λέει πια την αλήθεια!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η K. SF λέει:

    Εγω ενιωσα θλιψη και απογοητευση, και απομακρυνθηκα για μεγαλο διαστημα, ειμαι σιγουρη/ος οτι το καταλαβε και δεν μου λεει τιποτα για το συγκεκριμενο θεμα…Αλλα…!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

