Οχι, δεν μου αρεσουν οι σκληρες καρδιες…


Όχι, δεν μου αρέσουν οι σκληρές καρδιές, έχουν μια απομάκρυνση μέσα και μια απανθρωπιά.
Οι ευαίσθητες μου αρέσουν, οι χαρακωμένες, που οι πληγές τους τις κάνανε πιο ζεστές… και πιο ανοιχτές.
Άλλωστε περισσότερη δύναμη θέλει για να δείξεις ότι νιώθεις, από το να στέκεσαι ατάραχος…και να είσαι γεμάτος άμυνες από δειλία.
Είναι μαγκιά να αφήνεις τα δάκρυά σου να στάζουν,όπου κι αν είσαι,χωρίς να τρέμεις την κρητική και το σούσουρο.
Ο ατσαλάκωτος δεν είναι δυνατός,
αλλά είναι πολύ αδύναμος.
Θέλει παρά πάνω κότσια να ξεγυμνωθείς,
από το να είσαι ντυμένος με προσωπεία
από την κορφή μέχρι τα νύχια.
(Π.Γ)

This entry was posted in ABOUT ME. Bookmark the permalink.

3 Responses to Οχι, δεν μου αρεσουν οι σκληρες καρδιες…

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μου αρέσει που ξανάρχισες να γράφεις, μου αρέσουν οι σκέψεις σου… θα είμαι εδώ κοντά!
    Καλώς σε βρίσκω και πάλι!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η K. SF λέει:

    Να εισαι καλα…ευχαριστώ πολυ…που εισαι κοντά !

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    επιτελους βρηκα αυτο που εψαχνα λογια ψυχης λογια αγαπης δε σε ρωτησα συγνωμη αλλα κοινοποιησα κατι να το διαβασουν καποιοι πονεμενοι να τους πω οτι θα ειμαι διπλα τους συγνωμη παλι σου ζητω

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

